مردم منطقه 4 تهران از جمع‌آوري اراذل و اوباش و معتادان ابراز خوشحالي و سايت حامي فتنه ابراز نگراني كرد!
روزنامه رسالت نوشت:
نيروي انتظامي سه‌شنبه شب با شناسايي اراذل و اوباش و معتادان منطقه 4 تهران و در يك اقدام حساب شده جمع‌زيادي از اين عناصر را دستگير كرد.

هنگامي كه ماموران نيروي انتظامي ساعت 12 شب به در منازل اين افراد مراجعه و عناصر متخلف را دستگير مي‌كردند مردم با اطلاع از حضور نيروي انتظامي مراتب قدرداني خود را از اين اقدام ابراز كردند.

نيروي انتظامي براي جلوگيري از فرار عناصر معتاد و اوباش و مزاحمين نواميس مردم اقدام به تيراندازي هوايي كرد تا مانع از فرار اين افراد شود.

در همين حال سايت جرس كه اتاق فكر ميرحسين در لندن محسوب مي‌شود از اين اقدام نيروي انتظامي خشمگين شد و به جاي حمايت از بازداشت اوباشان و معتادان، از اين افراد به عنوان بي گناه و زمينه‌سازي براي حضور پليس در خيابان‌ها نام برد و مدعي اعمال خشونت نسبت به مردم شد.